エアアロマからお知らせ

24 March, 2016

エアアロマからお知らせ

私たちエアアロマは、設立から17年の年月を経て、ひとつの小さな会社から100カ国以上で香りマーケティングを展開するグローバル企業へと成長しました。ブランド・アイデンティティを香りで確立するというエアアロマの新しいアプローチと革新的な技術により、大企業から画期的なスタートアップ企業まで、世界中のさまざまな企業のブランディング戦略を香りでサポートしてきました。

2016年、私たちはエアアロマのブランドDNAを反映した新しいロゴを発表します。
「 Air(エア)」と「 Aroma(アロマ) 」を「 / 」が繋いだこのロゴデザインは、シンプルかつ軽やか、爽やかで明快なブランドイメージを表しています。 そして、ブランドや空間の「 Air(エア:空気)」と 「Aroma(アロマ)」を融合させ、「香りの経験」を生み出す私たちエアアロマのあり方を反映しています。 この新しいブランドロゴと共に次の17年も止まる事なく新しいことに挑戦し続け、皆様の心に残る香りの経験を提供していきます。

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Over the last 17 years, Air Aroma has evolved from humble beginnings to a global scent marketing agency located in over 100 countries. Over the years, Air Aroma’s pioneering approach to creating scents for brand identities, coupled with our innovative technology, has allowed us to work with everything from Fortune 500 companies to innovative startups around the world.

This evolution has lead to Air Aroma's newly designed visual identity. In 2016 Air Aroma introduces a simplified new logo that reflects the essence of our brand DNA while positioning the company for the future. The customized typeface design is clean and light, creating a sense of airiness and clarity. The ‘/’ serves to bind ‘Air’ and ‘Aroma’ together, reflective of what we do as a company: fusing air and aromas to create olfactory experiences for brands and spaces.

With this new visual identity Air Aroma looks forward to the next 17 years of innovation, new frontiers, and creating memorable brand experiences for our customers.